En mumsig hemsida klar

Vill presentera hemsidan för Café Ljuslyktan i Vännäs – en riktig läckerbit!
Jag levererade den tillsammans med en företagssida på Facebook som snabbt blivit poppis med drygt hundratalet fans på en månad. (Håll i åtanke att Vännäs inte är nån metropol direkt =)
I uppdraget ingick förutom text också bild,  och jag tycker att ägarna hittills följt upp fotografering av nyheter och bakverk riktigt bra.
En annan service jag bjuder på är support efter hemsidans publicering. Även om WordPress är ett relativt enkelt verktyg så känns det självklart tryggt om kunden får stöd vid de närmaste uppdateringarna innan han/hon klarar sig själv.
Hur ser det ut med ditt företags hemsida? Kan du sköta uppdateringarna själv? Jag kommer gärna och förklara enkelheten med mina hemsidor.
Ha en trevlig helg //Bitte

Kommentera

