Höst – och förkylningsläge!

Jodå – deklarationen kom in i tid – och hade ett lyckosamt resultat 🙂

Sommaren och hösten har varit otroligt varm och fin för oss här i norr, men nu när första snöflingorna dalade ner i dag kändes det i alla fall för tidigt. Det är långkalsonger & mössa på och som vanligt upplever jag att jag fryser mer och mer för varje vinter :/ Som ett brev på posten kom årets första riktiga förkylning härom dagen. Och tro mig – det är lika jobbigt för tjejer även om vi försöker att jobba på som vanligt, dumt nog!

Förutom allt som hänt hemma i trädgården och huset i sommar/höst – bland annat den snygga plattgången

Snyggt att gå!

Snyggt att gå!

så har jag också gått upp på heltid inom Västerbottensidrotten. Det känns ganska skönt att ”bara” ha ett jobb, och låta frilansjournalistiken vila lite, kanske bara skriva när andan faller på eller när det handlar om lätta jobb 🙂
För all energi behövs verkligen till VIF & SISU. I går presenterade vi VIF:s nya hemsida – den kom i en mall från RF och jag har försett den med innehåll, bilder och länkar. Känns riktigt bra, även om det är några smådetaljer som ska ändras och läggas till. Så det är bara att jobba på. Ha en skön kväll!

Kommentera

