Vilken semesterhetta!!

Solen och sommaren kom precis lagom till min semester i helgen. Jag ligger fortfarande efter i några av de små hemmaprojekten, typ städa tvättstugan – men vem vill göra sånt när det är 30 grader och strålande ute?
I dag har vi varit på badet och tidigt i morgon bitti går planet till Skåne och Falsterbo Horse Show, som jag har förmånen att få gästa tillsammans med väldigt goda & väldigt initierade vänner. Det ska bli så himla roligt att få hästnörda ett par dagar, se fina ekipage och kändisfrottera sig lite med ryttareliten. Kvällarna bjuder tydligen ofta på party, och med den här sommaren kan det ju inte bli annat än bra. Ska också försöka insupa lite av Skånes natur och tänker kidnappa en bil för att åka runt och turista lite. Kanske till och med hinna över en sväng till Danmark….

En vecka senare är det barndop av lille fuskeprinsen, mitt <3, i pappans hemstad. Jag ser fram emot att träffa hans släkt och vänner. Sedan bär det iväg hem igen och då är planen att åka runt och hälsa på mina egna vänner i deras fina sommarstugor. Svensk sommar när den är som bäst. Må så gott & slappa ordentligt nu 😉

//Bitte

Kommentera

