Jag ska bara….

… känner mej lite som Alfons mer eller mindre varje kväll. Kommer ofta hem sent från stallet och då ska några mejl skickas eller bildtexter skrivas. Sen borde man gå i säng vid elva, eller hur? Om man vill vara en snygg, producerande person dagen efter vill säga…..Fast jag är ju född kvällsmänniska, och kommer ofta in i andra andningen vid elva. Mest synd om mina presumtiva bokläsare då – för den boken har en jäkligt lång startsträcka. Men en vacker dag har jag författat färdigt och då ligger den på en disk nära dig 🙂

Tills vidare får du nöja dej med filmintervjun jag gjorde med Kiruna IF – där Johan Köhler, ordförande förklarar hur de jobbar med sin del av mänskliga rättigheter – under MR-dagarna i Umeå för Idrottsförbundets räkning. Ja just det – Kiruna är hockeyklubben som spelar i mångfärgade tröjor och håller på att HBTQ-certifiera sig. Nu kan ju faktiskt ishockey bli riktigt spännande säger jag. Och i nästa andetag – godnatt 🙂

Kommentera

