Snart ända in i kaklet…

Om två dagar är #semester15 ett faktum. Och just nu kollar jag upp allt från föreningar som arrangerar Hästveckan i Lycksele, var, hur och när man använder hashtags samt vårens sista nyhetsbrev från Västerbottensidrotten med sommarhälsning. Har inte kommit till att städa det digitala skrivbordet och det fysiska än. Men jag tror nog inte att skrivborden bryr sig om det inte görs förrän i höst 🙂

Lämnade ifrån mig det sista frilansmaterialet förra veckan. Det var innehållet till mässtidningen för Load Up North i Boden i augusti. Jag hoppas att mässbesökarna blir nöjda, kommer själv vara där och bevaka. När jag tänker tillbaka på vinterns uppdrag var definitivt VVS Forums jobb om Hedlunda förskola, ett offentligt passivhus här i Umeå, det mest intressanta och spännande. Dessutom ligger det på min gamla skolgård, ett stenkast från mina föräldrar där jag växte upp. Hade mer än gärna sett att mina egna barnbarn hade fått gå på en så modern, miljövänlig och pedagogisk skola!

Det känns välbehövligt med semester. Jag tycks ha varit in i kaklet flera gånger redan under våren, och fått upptäcka att det bara är att bita ihop och fortsätta. Kanske är det avsaknaden av sol och värme, kanske har det varit extra mycket på agendan. Hur som helst ska det bli skönt. Börjar med att åka en vecka till Skåne och Falsterbo där jag får vara lite extra hästnördig. För övrigt ser min sommar ut att innehålla bygge av staket, och många härliga sol/baddagar med barnbarn. Så jag lovar att batterierna är superladdade i höst.

En varm sommarkram till nya och gamla kunder samt vänner förstås!
//Bitte Torbjörnsdotter

Kommentera

